Firemní zákazníci

Jsem firemní zákazník.

Jako firma u nás můžete nakupovat s platným DIČ nebo IČO. Pro firmy je důležité, aby bylo DIČ registrováno pro nákup v EU - takto bude vystavena faktura osvobozená od daně. Vezměte prosím na vědomí, že sídlo naší společnosti je v Rakousku a rakouským firemním zákazníkům se neodečítají daně, protože se nejedná o doručení v rámci Evropského společenství.

Náš systém automaticky kontroluje DIČ v souladu s pokyny Evropské unie. Pokud nemá Vaše firma DIČ k dispozici, máte možnost zadat IČO, které bude poté uvedeno na faktuře avšak bez odpočtu daně.

Potřebuji cenovou nabídku.

Jako firemní zákazník máte možnost si rychle a snadno nechat vystavit cenovou nabídku, a to prostřednictvím našich webových stránek. Předpokladem je, že máte zákaznický účet a jste v daném okamžiku přihlášeni.

Po přihlášení můžete začít. Postupujte podle následujících bodů:

  1. Ještě jednou se ujistěte, že jste přihlášeni.
  2. Přidejte všechny položky do nákupního košíku.
  3. Vyberte tlačítko „Vypracovat nabídku“.
  4. Nabídka Vám bude zaslána e-mailem.
    (To může trvat několik minut.)

Chcete nabídku přeměnit na objednávku?
Na E-mail s nabídkou můžete jednoduše odpovědět.
Nebo můžete napsat našemu zákaznickému servisu. Pokud nám pošlete nový E-mail, doporučujeme v něm uvést číslo nabídky, abychom se mohli ujistit, že nakupujete za stejnou cenu, která je uvedena ve vypracované nabídce.

Vezměte prosím na vědomí, že nabídka platí 7 dní.

Firemní objednávky

Informace k vytvoření objednávky

Nakupovat můžete přímo v našem internetovém obchodě nebo prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.

Pro správnou fakturaci a správné vyřízení objednávky nám prosím sdělte:

  • název společnosti;
  • DIČ;
  • fakturační a dodací adresu;
  • e-mailovou adresu pro potvrzení objednávky;
  • e-mailovou adresu pro zasílání faktur a dobropisů;
  • telefonní číslo pro případné dotazy ohledně dodání;
  • Vaše interní číslo objednávky, které bude uvedeno na faktuře.

Pokud objednáváte prostřednictvím kontaktního formuláře a náš tým již vytvořil cenovou nabídku, žádáme Vás o uvedení jejího čísla pro referenci.

Na všechny smluvní vztahy se vztahují výhradně naše Všeobecné obchodní podmínky v době objednávky.

Získám jako přeprodejce lepší ceny?

Náš sortiment může být tak široký jen proto, že nakupujeme od široké škály značek - sami jsme prodejci. Proto nemůžeme zájemcům o přeprodej nabídnout speciální ceník.

Jak obdržím fakturu?

Pokud jste zadali objednávku a ihned potřebujete účetní doklad, rádi Vám vystavíme pro forma fakturu. Můžete nás kontaktovat zde.

Faktura se vygeneruje až v okamžiku odeslání zboží a zasílá se E-mailem. Je možné zadat druhou E-mailovou adresu, na kterou mají být faktury zasílány.

Pokud nemůžete fakturu najít, můžete si stáhnout kopii faktury, a to ve svém zákaznickém účtu.

Jak mohu změnit fakturu?

Na Vaši žádost rádi požadovanou fakturu upravíme - stačí nás kontaktovat. Sdělte nám prosím číslo příslušné faktury a všechny údaje, které si přejete změnit.